Pomiń nawigację

MAX Premium Burgers ma sekret… nego burgera! Już teraz możesz zamówić go w Uber Eats

03.11.2025 10:01 (Zaktualizowano 03.11.2025 10:03)

Jesień w MAX Premium Burgers to czas nowych smaków. Było już klasycznie i ostro, a w tym roku szwedzka sieć szykuje dla gości coś… kompletnie niespodziewanego. Słodkie? Wytrawne? A może jedno i drugie? Nowego burgera MAX Premium Burgers odkryjesz tylko wtedy, gdy zamówisz #SecretBurgera w aplikacji Uber Eats. Akcja trwa od 3 do 5 listopada, a #SecretBurger dostępny będzie w dwóch wariantach – z wołowiną oraz w wersji wegetariańskiej (Plant Beef).

#SecretReceptura

Nowy #SecretBurger łączy szwedzką jakość MAX i tradycyjne polskie składniki, tworząc smak, który zaskakuje, a jednocześnie przywołuje także nutę nostalgii. To efekt współpracy Jonasa Mårtenssona, szefa kuchni MAX Burgers i znanej postaci polskiej sceny kulinarnej. Kogo? Tego fani MAX dowiedzą się już 6 listopada. #SecretBurger bazuje na idei nieoczywistych połączeń, inspirowanych smakami, które od lat goszczą na naszych stołach. To nowoczesna interpretacja lokalnej kuchni – znajomej, ale podanej w zupełnie nowy sposób, w której słodycz subtelnie przeplata się z wytrawnymi smakami.

To ukłon w stronę naszych polskich gości. Chcieliśmy stworzyć burgera inspirowanego lokalną kuchnią i tradycjami, dlatego potrzebowaliśmy wsparcia polskiego eksperta kulinarnego mówi Jonas Mårtensson. – Wspólnie opracowaliśmy kompozycję, w której znane wszystkim Polakom składniki łączą się w zupełnie nowy sposób.

#SecretTasting

MAX Premium Burgers zaprasza na #SecretBurgera, dostępnego wyłącznie za pośrednictwem aplikacji Uber Eats. Akcja potrwa od 3 do 5 listopada. Zamówienia można składać na burgera solo lub w zestawie, zarówno w wersji mięsnej (z wołowiną), jak i wegetariańskiej (z Plant Beef). To jedyna okazja, by poznać smak #SecretBurgera i spróbować odgadnąć jego składniki przed oficjalną premierą 6 listopada.

***

MAX Burgers został założony w Gällivare w 1968 roku przez Curta Bergforsa i Brittę Fredriksson i rozwinął się z małego kiosku z grillem w północnej Szwecji do międzynarodowej sieci burgerów z restauracjami w Szwecji, Polsce, Norwegii i Danii. Ambicją MAX jest stanie się najlepszą siecią burgerów na świecie poprzez serwowanie najlepszych burgerów w dobry sposób. Zrównoważony rozwój jest naturalną częścią działalności, a jako pierwsza sieć restauracji na świecie, MAX zaczął oznaczać menu etykietą klimatyczną już w 2008 roku. Od 2006 roku Fair Distribution Foundation przekazuje 7-10% rocznego zysku netto MAX na walkę z ubóstwem. Więcej informacji o MAX Burgers: www.maxburgers.com.